Wobec zmian w zasadach programu lojalnościowego Klub Przyjaciół Ania Kruk, które zaczynają obowiązywać od 19.09.2022 r. Organizator prezentuje jego nową odsłonę i nadaje mu nazwę “Klub Ania Kruk”. Wobec powyższego, Regulamin “Klub Ania Kruk” (dawniej regulamin Klubu Przyjaciół Ani Kruk) otrzymuje następującą treść.
§ 1. IDEA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO ANIA KRUK Członkostwo i uczestnictwo w programie lojalnościowym ANIA KRUK sp. z o.o. (dalej: „Klub Ania Kruk” lub „Program”) jest bezpłatne, całkowicie dobrowolne i nie obliguje Klientów Programu do żadnych świadczeń wobec Organizatora tj. firmy ANIA KRUK Sp. z o.o., z siedzibą w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 399. Celem Programu jest szczególne wyróżnienie lojalnych Klientów ANIA KRUK, doceniających jakość oferowanych przez nas wyrobów, czego wskaźnikiem jest ilość dokonywanych zakupów w Butikach stacjonarnych sieci ANIA KRUK na terenie całego kraju oraz w Sklepie Internetowym dostępnym pod adresem www.aniakruk.pl.
Niniejszy Regulamin zawiera warunki uczestnictwa w Programie i obowiązuje Organizatora oraz Klientów od chwili jego ogłoszenia w Butikach ANIA KRUK oraz na Sklepie Internetowym www.aniakruk.pl przez czas nieokreślony od chwili jego ogłoszenia.
Użytym w ramach niniejszego Regulaminu pojęciom, o ile pisane są z wielkiej litery i wynika to z kontekstu ich użycia, przypisuje się następujące znaczenie:
1. Z zastrzeżeniem postanowień §6 warunkiem przystąpienia do Programu jest:
w przypadku przystępowania do Klubu Ania Kruk przez Klienta w Butiku, potwierdzającego akceptację Regulaminu Sklepu Internetowego, którego treść zostanie wyświetlona na ekranie urządzenia mobilnego celem umożliwienia zapoznania się z nią przez Klienta, jeszcze przed wyrażeniem zgody (po czym treść Regulaminu Sklepu Internetowego zostanie przesłana na adres e-mail Uczestnika, który podany jest w formularzu zgłoszeniowym),
2. Klient ma także możliwość wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych wysyłanych przez SMS (zawarcie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej jaką jest Powiadomienie SMS – vide Rozdział 3 pkt. 2 lit. B Regulaminu Sklepu Internetowego).
3. Możliwość przystąpienia do Klubu Ania Kruk możliwa jest jedynie bezpośrednio po dokonaniu zakupów za kwotę, o której mowa w §3 pkt. 1. Klient traci taką możliwość po:
4. Klient przyjmuje do wiadomości, że przystąpienie do Programu w Sklepie Internetowym jest równoznaczne z utworzeniem Konta Klienta w ramach Sklepu Internetowego oraz zaakceptowania Regulaminu Sklepu Internetowego i Polityki Prywatności.
5. Klient przystępując ponownie do Programu, podając nowy adres e-mail (inny niż podany uprzednio przy przystępowaniu do Programu) będzie traktowany jako osobny Klient, z osobnym Kontem Klienta. Punkty Lojalnościowe nie podlegają transferowi między Kontami Klienta.
6. Klient osobiście modyfikuje swoje dane i zmienia je w Koncie Klienta i ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje, wynikające z ich błędnego podania lub braku ich aktualizacji.
7. Wyrażenie zgód, o których mowa w §3 ust. 1 lit. D. niniejszego Regulaminu jest dobrowolne, jednakże konieczne dla dołączenia do Programu.
1. Po spełnieniu warunków określonych w §3 pkt. 1. Regulaminu, Klient otrzyma Kartę Klubu Ania Kruk z podanym na niej indywidualnym numerem Karty Uczestnictwa, przypisanym do unikalnego adresu e-mail podanego przez Klienta podczas wypełniania Formularza Zgłoszeniowego.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyznania Karty Uczestnictwa w przypadku, gdy Formularz Zgłoszeniowy jest niekompletny, posiadający nieprawdziwe dane lub pozbawiony zgody ubiegającego się na warunki niniejszego Regulaminu (w przypadku zakupów w Butiku także Regulaminu Sklepu Internetowego), bez konieczności dodatkowego uzasadnienia swojej decyzji.
3. Karta Uczestnictwa zostanie wydana Klientowi:
a) w przypadku zakupów w Butiku – na miejscu przez pracownika Butiku Ania Kruk,
b) w przypadku zakupów w Sklepie Internetowym – poprzez wysyłkę kurierem na adres korespondencyjny podany w formularzu zgłoszeniowym (możliwa jest wysyłka Karty Uczestnictwa jedną przesyłką wraz z zakupionymi przez Klienta Towarami),
4. Karta Uczestnictwa stanowi własność Ania Kruk i podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z udziału w Klubie Ania Kruk pod rygorem obciążenia Klienta kosztami wyrobienia Karty. Klient dokona zwrotu Karty Uczestnictwa w taki sam sposób, w jaki otrzymał kartę od Ania Kruk. Jednakże Organizator może poinformować Klienta o braku konieczności zwrotu Karty Uczestnictwa, co będzie oznaczało przyjęcie na siebie przez Klienta konieczności zutylizowania takiej Karty Uczestnictwa w swoim zakresie i na własny koszt.
5. Karta Uczestnictwa jest imiennym znakiem legitymacyjnym w rozumieniu art. 921 [15]. Kodeksu Cywilnego, który uprawnia do skorzystania z szeregu udogodnień i akcji promocyjnych, oferowanych wyłącznie uczestnikom programu Klub Ania Kruk. Karta Uczestnictwa nie jest kartą kredytową, płatniczą, bankomatową, upominkową ani instrumentem płatności elektronicznej.
6. Uprawniona do korzystania z Karty Uczestnictwa jest jedynie osoba, do której karta została przypisana (wyłącza się stosowanie art. 921 [15] §2 Kodeksu Cywilnego), stąd Organizator zastrzega możliwość uzależnienia spełnienia świadczenia z Karty Uczestnictwa od potwierdzenia przez posiadacza swojej tożsamości.
7. Wraz z przyznaniem Karty Klubu Ania Kruk do indywidualnego Konta Klienta utworzonego w ramach Sklepu Internetowego przypisany zostanie indywidualny kod kreskowy Klienta, odpowiadający kodowi kreskowemu umieszczonemu na Karcie Klubu Ania Kruk.
8. W przypadku braku okazania Karty Klubu Ania Kruk podczas zakupów w Butiku, Klient może skorzystać z uprawnień przyznanych w ramach Programu po zalogowaniu się na urządzeniu mobilnym na swoje Konto Klienta w ramach Sklepu Internetowego i umożliwieniu obsłudze Butiku, zeskanowania indywidualnego kodu kreskowego Klienta, o którym mowa w §4 ust. 7.
9. Dane do pierwszego logowania na Koncie Klienta zostaną przesłane na adres e-mail podany w trakcie rejestracji.
10. Organizator uprawniony jest do wyłączenia wybranych Butików lub Towarów z Programu. Za zakupy takich Towarów lub w takich Butikach Punkty Lojalnościowe nie będą naliczane.
11. W przypadku uszkodzenia, zagubienia, kradzieży lub utraty Karty Uczestnictwa w inny sposób, Klient zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Organizatora listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail). Organizator podejmuje działania w celu zablokowania Karty Uczestnictwa wyłącznie po otrzymaniu zgłoszenia od Klienta.
12. Karta Uczestnictwa, która została zablokowana nie może zostać użyta. W przypadku odnalezienia Karty Uczestnictwa uprzednio zablokowanej należy ją zwrócić Organizatorowi.
13. Wyłącza się jakąkolwiek odpowiedzialność Organizatora za szkody wynikłe z utraty Karty Uczestnictwa, w szczególności Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione użycie Karty.
14. W przypadku zgłoszenia zagubienia, zniszczenia lub kradzieży Karty Uczestnictwa zgodnie z §4 ust. 11 Regulaminu, dotychczas zgromadzone Punkty Lojalnościowe na Koncie zostaną przepisane na nowe Konto wyłącznie na wyraźne życzenie Klienta. Klientowi zostanie wydana nowa Karta Uczestnictwa.
15. Klient nie może przekazać zebranych przez siebie Punktów Lojalnościowych innemu Klientowi lub sobie samemu na inne Konto.
1. Karty Klubu Przyjaciół Ani Kruk zachowują swoją ważność także w chwili wejścia w życie regulacji dotyczących Klubu Ani Kruk (Regulaminu w jego obecny brzmieniu).
2. Punkty zgromadzone przez Klientów przed wejściem regulacji dotyczących Klubu Ani Kruk (tj. przed 19.09.2022 r.) zachowują swoją ważność i ich liczba nie ulega żadnej zmianie (zostają przeliczone 1 do 1 na Punkty Lojalnościowe. Zmianie ulegną jedynie korzyści, jakie wiążą się ze zgromadzeniem określonej liczby punktów/Punktów Lojalnościowych (§7).
1. Warunkami przystąpienia przez posiadaczy Dawnych Kart KPAK do Klubu Ania Kruk są:
a) dokonanie zamiany Dawnej Karty KPAK na kartę Klubu Ania Kruk w dowolnym Butiku na terenie całego kraju (wyłącza się możliwość dokonania zamiany Danej Karty KPAK na kartę Klubu Ania Kruk w Sklepie Internetowym),
b) podanie obsłudze danego Butiku danych Dawnej Karty KPAK,
c) uzupełnienie brakujących danych osobowych poprzez ich podanie obsłudze Butiku, zgodnie z zasadami określonymi w Polityce Prywatności,
d) Za pośrednictwem urządzenia mobilnego::
e) zwrócenie Dawnej Karty Klubu Przyjaciół Ania Kruk pracownikowi dostępnemu w Butiku.
2. Możliwe jest równocześnie wyrażenie zgody na otrzymywanie ofert handlowych oraz korespondencji na adres pocztowy, poczty elektronicznej lub SMS.
3. Dawne Karty KPAK mogą być użyte tylko w celu ich wymiany na Karty Uczestnictwa, gdyż utraciły swoją ważność.
4. Uczestnik zostaje niniejszym poinformowany, że w przypadku wyrażenia pisemnych zgód, o których mowa w §6 ust. 1 niniejszego Regulaminu, zgody te będą przechowywane i przetwarzane przez Ania Kruk w formie pisemnej w Butiku w którym dokonano zawarcia umowy, a w późniejszym okresie w siedzibie rejestrowej Ania Kruk.
5. Dane do pierwszego logowania na Koncie Klienta zostaną przesłane na adres email podany w trakcie rejestracji.
1. Karta Klubu Ania Kruk upoważnia do skorzystania z oferowanych korzyści w ramach Programu zarówno w przypadku zakupów w Butikach jak i Sklepie Internetowym.
2. Z zastrzeżeniem §4 ust. 8 niniejszego Regulaminu, skorzystanie z oferowanych w ramach Programu uprawnień w przypadku zakupów w Butikach, możliwe jest tylko po uprzednim okazaniu pracownikowi Organizatora Karty Uczestnictwa.
3. Skorzystanie z oferowanych w ramach Programu uprawnień w ramach zakupów w Sklepie Internetowym odbywa się automatycznie po zalogowaniu się do Konta Klienta powiązanego z kartą.
4. Za każdy zakup dokonany w Sklepie Internetowym lub Butiku Uczestnik uzyskuje uprawnienie do otrzymania Punktów Lojalnościowych , których liczba uzależniona jest od wartości dokonanego zakupu.
Klient za pierwsze zakupy otrzymuje jednorazowo 150 punktów, niezależnie od kwoty zamówienia.
5. W celu otrzymania Punktów Lojalnościowych w przypadku zakupu w:
a) Sklepie Internetowym Uczestnik musi dokonać zakupów będąc zalogowanym do tegoż Konta Klienta,
b) Butiku Uczestnik musi okazać Kartę Klubu Ania Kruk, celem zeskanowania przez obsługę Butiku lub poprzez zalogowanie się na Konto Klienta przy wykorzystaniu swojego urządzenia mobilnego i ukazanie unikalnego kodu kreskowego.
6. Punkty Lojalnościowe uzyskane podczas dokonywanych zakupów w Butiku bądź Sklepie Internetowym tracą ważność po upływie 12 miesięcy bezczynności (nie doliczeniu nowych punktów lojalnościowych) liczonych od dnia ostatniej transakcji, która wiązała się z przyznaniem takich Punktów Lojalnościowych.
7. W przypadku odstąpienia od umowy (odstąpienie w związku z zawarciem umowy na odległość lub w związku z uznaną reklamacją) suma Punktów Lojalnościowych zgromadzonych przez Klienta zostanie obniżona stosunkowo do kwoty, która podlega zwrotowi.
8. Korzyści płynące z posiadania karty Klubu Ania Kruk, w zależności od uzbieranej liczby punktów lojalnościowych to:
a) Próg I. – min. 150 Punktów Lojalnościowych:
b) Próg II. – min. 600 Punktów Lojalnościowych:
9. Uprawnienia wynikające z posiadania Karty, bony rabatowe oraz upusty cenowe nie mogą być przekazywane osobom trzecim, wymieniane na ekwiwalent pieniężny lub inne świadczenia, jak również nie łączą się z Zestawami Produktów i Kartami Podarunkowymi.
10. Jeden Punkt Lojalnościowy jest naliczany za równowartość 1 zł. w regularnej cenie detalicznej brutto Towaru objętego Programem, zakupionego w Butikach uczestniczących w Programie oraz w Sklepie Internetowym.
11. Nieprzepisowo zdobytymi Punktami Lojalnościowymi są Punkty Lojalnościowe naliczone w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu. Takie Punkty Lojalnościowe podlegają unieważnieniu.
12. Punkty Lojalnościowe uważa się za nieprzepisowo zdobyte w szczególności, jeżeli przy rejestracji do udziału w Programie podano nieprawdziwe lub sfałszowane dane. Niezwłocznie po stwierdzeniu takiego faktu Karta Uczestnictwa jest blokowana.
13. Organizator ma bezwarunkowe prawo wykluczenia z Programu Klienta, który zdobył Punkty Lojalnościowe lub Kartę Uczestnictwa w sposób niezgodny z Regulaminem.
Przetwarzanie danych osobowych Klientów w ramach uczestnictwa w Klubie Ania Kruk odbywa się zgodnie z przepisami RODO i na zasadach określonych w Polityce Prywatności (stosowanej odpowiednio) dostępnej na stronie www.aniakruk.pl, z następującymi zmianami:
a) zakres gromadzonych danych Klienta, wskazany w pkt. 3 Polityki prywatności, obejmuje wyłącznie imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, adres korespondencyjny, numer Karty Uczestnictwa;
b) cel przetwarzania danych, wskazany w punkcie 4 Polityki Prywatności, obejmuje także swoim zakresem:
1. Wszelkie reklamacje związane z organizacją czy przebiegiem niniejszego Programu (także świadczeniami Organizatora) mogą być zgłaszane na adres e-mail infolinia@aniakruk.pl
2. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy dokładnie opisać występujący problem, w miarę możliwości jego przyczynę, a także ewentualne żądanie Klienta.
3. Wszelkie reklamacje będą rozpoznawane indywidualnie na podstawie konkretnego stanu faktycznego.